WEATHER SYNC
Реклама задвижвана от времето отговаря на актуалните потребности на клиента
Weather based marketing е идеално решение за вас, ако имате сезонно ориентиран продукт и той се търси основно, когато е студенo или топло.
Ще подготвим кампанията така, че да се стартира в зависимост от времето – по този начин може да привлечете хората, които взимат решение според актуалната ситуация. Така ще получите незабавно търсене на услугата или продукта, чийто потребител се влияе от времето.
Предлагаме възможност за гео таргетиране или може да насочите рекламата според времето в София или Бургас например.
Също така можем да съчетаем тази настройка и с други данни за времето - например дали вали дъжд, сняг или точно обратно - е ясно и топло.
За тази кампания е хубаво да предвидите бюджет от 1850 лв.
Вижте case study на кампанията на български клиент тук.