Инфолинк02/49 17 166

Малките и средни фирми избират предимно онлайн реклама за популяризирането на дейността им

 

Етаргет България е организатор на Форум за успешни продажби чрез дигитален маркетинг, който ще се проведе на 13-ти февруари в Интер Експо Център, София. Като инициатор на събитие в полза на малките и средни фирми, Етаргет предостави възможност на избрани посетители да получат безплатен пропуск за Форума след попълване на кратка анкета.

Въпросникът може да видите и попълните тук: goo.gl/USQdM4,

а ето и някои по-интересни обобщени данни на база 100 попълнени форми.

Най-много участници са от сферата на услугите, следвани от собственици на онлайн магазини. За нас не е изненада, че представителите на сектора, който търпи най-динамично развитие в България, са активни и в попълването на нашата анкета, а именно – IT. Търговците на дребно също се вълнуват от маркетинг и повишаване на продажбите, за това те попадат в следващата група отговорили на въпросите ни.

Интересни са отговорите, свързани с инвестициите в реклама и целите й. Повече от 36% плащат за реклама всеки месец, докато 20% го правят от 3 до 6 пъти в годината. Най-много пари тези фирми дават за онлайн реклама, следвана от печатна и външна реклама. От всички отговорили само 9% инвестират в ТВ реклама, което ние свързваме с всички нови възможности, които онлайн рекламата дава и от които смело се възползват все повече фирми, без да имат нужда от телевизионна реклама. Малките и средни фирмивиждат в онлайн рекламата реална алтернатива на телевизията.

За нас не е изненада, че най-много пари в онлайн реклама отиват във Facebook (87%) , после в Google.33% за текстова реклама в рекламни мрежи и приблизително същият размер за банер реклами. Във видео реклама инвестират 21 % от нашите запитани, което потвърждава възходящия тренд на този тип онлайн реклама*.

Да видим какво очакват маркетолозите от интернет рекламата, за която плащат. Очаквано най-много целят повишване директно на продажбите, тема, по която и ние ще поставим специално внимание по време на Форума. Важно е да обърнем внимание, че малките и средни фирми все повече осъзнават нуждата от увеличаване познаваемостта на техния бранд, което от своя страна да доведе до по-високи резултати. Това сепревръща в ключов стимул за изпозлване на онлайн реклама. Много от тях търсят по-голям трафик към сайта им или генериране на полезни контакти, както и изграждане на база данни от лоялни клиенти.

На един от отворените въпроси:

“Какви трудности срещате при използването на интернет реклама?”,

отгворите варират, но обобщено бихме казали, че анализът на резултатите затруднява рекламиращите, както точното таргетиране, постигране на по-високи резултати под формата на продажби, оптимизиране на рекламите, създаването на вълнуващ криейтив за различните таргет групи.

Получихме още ценна информация от вас и ви благодарим!

Ще се радваме и ние да сме ви практически полезни на 13-ти февруари, когато ще отговорим на всички ваши въпроси, за да ви улесним във вашата маркетинг дейност и така да подобрите работата си за вашия бранд или фирма.

Участвай в анкетата за безплатно посещение или купи билет директно от тук:

goo.gl/Dnym1r

*Участниците са дали повече от един отговор, защото е трудно да рекламираш само на едно място онлайн.


други статии
Marketing Cafe 2
 
Какво се случи на първото #MarketingCafè и защо да посетите второто
Marketing Cafe 3
 
Празничното издание на #MarketingCafè пристига в София на 07-ми декември
Нова услуга и Маркетинг конференция с Етаргет България
 
Добрите новини при Етаргет България не спират да идват през месец май. Освен новата услуга, която ви представихме Native реклама
Summary Forum 13 February 2018
 
Summary Forum 13.02.2018
Marketing Cafe 1
 
Покана за #MarketingCafè с тема Video Advertising
Direct programmatic buying
 
Покупката на банери в най-добрите онлайн медии вече е още по-лесно
 
контакт

ЕТАРГЕТ ЕООД 30-32’ Gen. E.I.Totleben blvd., fl. 2* 1606 София, България БУЛСТАТ: 175348776 ДДС No: BG175348776

business@etarget.bg

+359 2 491 71 66