ТАРГЕТИРАНЕ

 

прочетете съветикак най-добре да настройте Вашата PPC текстова реклама така, че да подобри вашите продажби.

При таргетирането е важно да определите, кои са вашите клиенти. Замислете се върху вашата целева група и изберете най-подходящия начин за таргетиране.

 

Знаете ли за вашите клиенти следното:

  

        1. КАКВО ЧЕТАТ?   

Вид таргетиране: КЛЮЧОВИ ДУМИ

изобразяване на вашата реклама при СТАТИИТЕ с релевантно съдържание

Изберете ключови думи, които определят вашия продукт, а така също и думи, които  най-добре характеризират интересите на вашите потенциални клиенти. Тези думи се сравняват със съдържанието на сайтовете в мрежата на ЕТАРГЕТ, след което вашата реклама ще се изобрази при статиите с подобно съдържание.

 

Вид таргетиране: КАТЕГОРИИ САЙТОВЕ

Изобразяване на вашата реклама на САЙТОВЕ с подобно съдържание

Този инструмент разделя всички сайтове в мрежата на ЕТАРГЕТ в различни категории, за да може да определим показването на вашата реклама само на сайтове с характерно съдържание.  Това са сайтове с теми като например: Авто-Мото, Финанси, Здраве, Спорт, Наука, Новини и много други. Повече информация относно този вид таргетиране ще намерите ТУК.

 

    

  2. КЪДЕ ЖИВЕЯТ?

Вид таргетиране: ГЕО ТАРГЕТИРАНЕ

Изобразяване на вашата реклама въз основа на географските територии.

Изберете този вид таргетиране, ако вашата дейност е ограничена териториално. Може да изберете всяка част от България, в която искате да показвате вашата реклама.

 

    

      3. БИЛИ ЛИ СА ВЕЧЕ НА ВАШИЯ САЙТ?

Вид таргетиране: РЕТАРГЕТИНГ

Изобразете вашата реклама на хора, които вече са посетили вашия сайт.

Тази функция напомня на интернет потребителите, че вече са били на вашия сайт и по този начин им напомня, че може би не са довършили поръчката във вашата страница.

Ако търсите по-развити технически решения, имаме за вас и предложение за Динамичен ретаргетинг. Това е автоматизирано създаване на ретаргетинг рекламни линкове, които ще ви помогнат да достогнете вашите потребители точно с продукта, който са разглеждали на вашия сайт. ЕТАРГЕТ предлага много лесна имплементация на функцията Динамичен Ретаргетинг на вашия сайт.

                    

                    Други видове таргетиране: Автоматично таргетиране

Вид таргетиране: ШИРОКО ТАРГЕТИРАНЕ

Този тип насочване на реклама е изцяло автоматизирано и за своята функция използва поведенческо таргетиране, което се състои в обработване на данните за потребителите в интернет и техния актуален интерес към конкретен вид реклама. Като допълнение ЕТАРГЕТ измерва статистиките на изобразяване на вашата реклама въз основа, на които избира най-успешните реклами в последствие. За тези реклами се повишава приоритета на показването им в онлаий пространството.    

 При този вид широко таргетиране цената на клик е най-ниска и вашата реклама има най-широк обхват въпреки различните видове категории в онлайн медиалното пространство.

 

Вид таргетиране: ПОВЕДЕНЧЕСКО ТАРГЕТИРАНЕ

Изберете ако искате да изобразите рекламата на хора с конкретен интерес на сайтове с различно съдържание.

Този вид таргетиране използва данни събрани от ЕТАРГЕТ свързани с поведенеито на клиентите. След това ги разделя по категории според интересите и на база техните coookiesсе изобразява вашата таргетирана реклама на различни сайтове.

 

Имате ли още въпроси? Не се колебайте да се свържете с нас.

Tel: +3592 /49 17 166

Email: info@etarget.bg


контакт

ЕТАРГЕТ 30-32’ Gen. E.I.Totleben blvd., fl. 2* 1606 София, България

business@etarget.bg

0877 694 366