прочетете съветикак най-добре да настройте Вашата PPC текстова реклама така, че да подобри вашите продажби.
При таргетирането е важно да определите, кои са вашите клиенти. Замислете се върху вашата целева група и изберете най-подходящия начин за таргетиране.
Вид таргетиране: КЛЮЧОВИ ДУМИ
изобразяване на вашата реклама при СТАТИИТЕ с релевантно съдържание
Изберете ключови думи, които определят вашия продукт, а така също и думи, които най-добре характеризират интересите на вашите потенциални клиенти. Тези думи се сравняват със съдържанието на сайтовете в мрежата на ЕТАРГЕТ, след което вашата реклама ще се изобрази при статиите с подобно съдържание.
Вид таргетиране: КАТЕГОРИИ САЙТОВЕ
Изобразяване на вашата реклама на САЙТОВЕ с подобно съдържание
Този инструмент разделя всички сайтове в мрежата на ЕТАРГЕТ в различни категории, за да може да определим показването на вашата реклама само на сайтове с характерно съдържание. Това са сайтове с теми като например: Авто-Мото, Финанси, Здраве, Спорт, Наука, Новини и много други. Повече информация относно този вид таргетиране ще намерите ТУК.
Вид таргетиране: ГЕО ТАРГЕТИРАНЕ
Изобразяване на вашата реклама въз основа на географските територии.
Изберете този вид таргетиране, ако вашата дейност е ограничена териториално. Може да изберете всяка част от България, в която искате да показвате вашата реклама.
Вид таргетиране: РЕТАРГЕТИНГ
Изобразете вашата реклама на хора, които вече са посетили вашия сайт.
Тази функция напомня на интернет потребителите, че вече са били на вашия сайт и по този начин им напомня, че може би не са довършили поръчката във вашата страница.
Ако търсите по-развити технически решения, имаме за вас и предложение за Динамичен ретаргетинг. Това е автоматизирано създаване на ретаргетинг рекламни линкове, които ще ви помогнат да достогнете вашите потребители точно с продукта, който са разглеждали на вашия сайт. ЕТАРГЕТ предлага много лесна имплементация на функцията Динамичен Ретаргетинг на вашия сайт.
Вид таргетиране: ШИРОКО ТАРГЕТИРАНЕ
Този тип насочване на реклама е изцяло автоматизирано и за своята функция използва поведенческо таргетиране, което се състои в обработване на данните за потребителите в интернет и техния актуален интерес към конкретен вид реклама. Като допълнение ЕТАРГЕТ измерва статистиките на изобразяване на вашата реклама въз основа, на които избира най-успешните реклами в последствие. За тези реклами се повишава приоритета на показването им в онлаий пространството.
При този вид широко таргетиране цената на клик е най-ниска и вашата реклама има най-широк обхват въпреки различните видове категории в онлайн медиалното пространство.
Вид таргетиране: ПОВЕДЕНЧЕСКО ТАРГЕТИРАНЕ
Изберете ако искате да изобразите рекламата на хора с конкретен интерес на сайтове с различно съдържание.
Този вид таргетиране използва данни събрани от ЕТАРГЕТ свързани с поведенеито на клиентите. След това ги разделя по категории според интересите и на база техните coookiesсе изобразява вашата таргетирана реклама на различни сайтове.
Имате ли още въпроси? Не се колебайте да се свържете с нас.
Tel: +3592 /49 17 166