Инфолинк02/49 17 166

Ретаргетинг

Ретаргетинг (понякога наричан и ремаркетинг) е рекламна техника, която се използва в интернет и благодарения, на която изобразяваме вашата реклама само на посетителите на вашия сайт. Рекламата ще се покаже на сайтовете, които са достъпни чрез нашата рекламна платформа Етаргет.
Целта на използването на Ретаргетинга е да подсетите клиентите си, че не са довършили покупката. 
 
Посетителят отваря вашия сайт и Етаргет записва неговите "cookie".
 
Посетителят напуска сайта без да направи покупка.
 
Вашата реклама започва да му се показва на всички сайтове, които посещава.
 
Посетителят се връща на вашия сайт и довършва покупката.
 

ЗАЩО ДА ИЗПОЛЗВАТЕ РЕТАРГЕТИНГ?

PERFORMANCE С МОМЕНТАЛЕН ЕФЕКТ (ПОДХОДЯЩО Е ЗА ОН-ЛАЙН МАГАЗИНИ)

Основното използване на Ретаргетинга е насочване към посетителите, които са посетили вашия он-лайн магазин, направили са проучване, но не са извършили покупка. С показването на реклама на такъв посетител увеличавате шанса този човек, който не е довършил покупката си, но все още има интерес, да довърши пазаруването именно във вашия онлайн магазин. Такава реклама ще започнем да му показваме няколко часа или дни след като напусне вашия уеб сайт.

Предимствата на този вид кампания са  моментално и лесно измерване на възвращаемостта на вложените средства.  

ИЗГОДИ НА РЕТАРГЕТИНГА ОТ ЕТАРГЕТ

Ретаргетингът носи фантастични резултати, но с неправилни настройки може да отблъсне голям брой от потенциалните ви клиенти. Затова имайте предвид следните принципи.
1
 

ШИРОК ОБХВАТ

За ретаргетинга е важно избраната система да има възможно най-голям обхват до колкото се може повече интернет страници, за да може да достигне до потенциалния клиент, където и да е в интернет.
 
Ето защо Етаргет предоставя достъп с рекламни банер формати до над 60 рекламни мрежи като например мрежата Етаргет, Google, Internet Billboard, Rubicon, Smart Adserver и други. По-големият брой мрежи означава и голям обхват.
2
 

ЛЕСНО УПРАВЛЕНИЕ НА КАМПАНИИТЕ

Следващо, също важно условие за постигането на ефективно използване на ретаргетинг функцията е удобния и лек интерфейс при ползването на ретаргетинг публиките и отделните рекламни кампании. 
3
 

ИЗРАБОТВАНЕ НА РЕКЛАМНИ БАНЕРИ

Често срещан проблем при рекламодателите е необходимостта от честа смяна на рекламните банери при използването на ретаргетинг. Поради тази причина Етарегет предлага на своите клиенти професионално изработване на рекламни банери от специалисти от Етаргет. 
За целите на ретаргетирането на потребители се предпочитат двата основни рекламни формата -  текстова реклама и банер рекламата. Етаргет предлага и двата типа реклама.
 
Ако някой не е купил веднага, няма значение. Може би не е имал време или желание в този момент. Но ретаргетинга ще го върне, за да довърши своята покупка.

СЪЗДАВАНЕ НА РЕТАГЕТИНГ

 
 
Регистрирайте се в Етаргет тук
Сложете кода на Етарегт  във вашия сайт, за да може нашата рекламна система да отбележи всички  посетители на вашия сайт с "cookie". Въз основа на тези"cookie"-та ще можем в по-късен момент да ги идентифицираме и да им изобразим вашата реклама. Този кода ще намерите във вашия профил в системата на Етаргет. 
Създайте рекламни банери. Техническите изисквания ще намерите тук.
Изберете бюджет  (минимум 100лв.), платете.
 
 
 

Изпробвайте ретаргетинг още днес

 


Какво е ЕТАРГЕТ?

ЕТАРГЕТ е онлайн реклама - контекстуална и дисплей реклама. Текстова PPC реклама и RTB дисплей реклама. Real Time Bidding (наддаване в реално време), гъвкава банер реклама в реално време осигуряваща най-ниската възможна цена в даден момент.

© 2002 - 2017 ETАРГЕТ ЕООД
Контакти

+359 2 491 71 66