Запознахме малките и средни фирми с нови инструменти

за увеличване на продажбите

 

Форум за успешни продажби чрез дигитален маркетинг, организиран от Етаргет България, Dir.bg и Национална бизнес мрежа в подкрепа на малките и средните фирми се състоя на 13-ти февруари и отзивите за него от посетителите са повече от чудесни.

Щастливи сме, че бяхме полезни на представители от разнородни бизнеси като онлайн магазини, IT, търговия на дребно, козметични компании и други.

Специално благодарим и на Радослав Благоев, който сподели многогодишен опит за увеличване на продажбите и за пореден път завладя аудиторията с интересни примери и похвати.

Управителят на Етаргет България Христо Николински беше другият лектор, който въведе гостите в техническите дълбини на някои нови инструменти за повишване видимостта на техния бранд, а от там и на продажбите им. Всички бяха заинтригувани от новата услуга, която г-н Николински представи, а именно

 

 

 

Директна покупка на банери в най-добрите онлайн медии у нас.

 

Тази уникална услуга за пазара позволява на компаниите да купуват директно банер реклами на отбрани уеб сайтове лесно и бързо. Така модерната programmatic технология ще бъде още по-близо до фирмите използващи онлайн реклама.

Досега рекламодателите се сблъскваха с различни административни пречки, поради което процесът на директна покупка беше сложен и продължителен. Новата услуга на Етаргет, изградена на принципа на автоматизирана покупка на рекламно пространство, чувствително улеснява купуването на реклама в онлайн медии.

За нея тепърва ще чувате и вероятно ще се осмелите да ползвате, а до тогава вижте защо някои мениджъри и собственици посетиха Форума и не забравяйте да следите за следващите ни събития и срещи:

 

Кристина Узунова,

управител на фирма Неотерик ООД,

собственик и съоосновател на

www.skritovskrina.com / бутик за детски дрехи втора употреба /

 

Като собственик на онлайн бизнес от една страна и като маркетинг професионалист от друга, използвам всички възможности да научавам повече и да се развивам в сферата на маркетинг и по-специално в областта на дигиталния маркетинг. За мен е важно да следя тенденциите и да прилагам всичко ново и работещо на практика. Затова посетих форума.

Научих за възможностите, които дава рекламата чрез видео - нещо, което до този момент бях пренебрегвала сериозно.

Много от нещата, които чух на форума мога да приложа на практика в бизнеса ми и съм сигурна, че те ще дадат резултат. По-конкретно, съвсем скоро мисля да приложа на практика наученото за видео рекламата онлайн, както и да стартирам рекламна кампания в мрежата на Etarget. До този момент рекламирах с банер реклама през Google Adwords и подбирането на правилните медии, където да се показват рекламите ни ми отнемаше много време. Мисля, че платформата на Etarget ще ми спести не само време, но и много усилия, както и средства.”

 

Катерина Саръмова,

Бранд мениджър,

Нотос България /официален вносител за България на марките Chanel, Dior, Givenchy, Versace, Jean Paul Gaultier, Issey Miyake, Moschino, Faconnable, Chevignon, Naf Naf, Bugati, Bogart, Tous

 

Посетих форума, защото смятам, че да бъдеш в крак с новите тенденции е от изключително голямо значение, за да бъдеш конкурентоспособен на пазара на труда или да развиваш бизнеса си.

Не бих казала, че научих нещо ново. По-скоро, лекторите изключителна ярко успяха да запечатат в съзнанието ми добре познатото старо. А именно - колко важна част е психологията на хората за една успешна продажба.

Нещата, които чух, бяха изключително интересни и със сигурност ще ми бъдат полезни, особено новата услуга за директна покупка на банери в най-известните български медии.”

 

Павел Божинов, 

Собственик 

Полимюзик ООД /Физически и онлайн музикален магазин, който оперира на пазара на аудио и видео продукти от 1991 година/

Посетих Форума за успешни продажби чрез дигитален маркетинг, защото искам да увелича продажбите онлайн. Това, което научих от леторите е колко са важни таргетингът и ретаргетингът за привличане на нови и задържане интереса на старите клиенти. Любипитно за мен беше, че не бива да си купувам лайкове, защото няма да ми свърши работа.

От Христо Николински ще запомня, че рекламата трябва да е много добре фокусирана, за да не се губят пари и да я виждат хора, които наистина се интересуват от моята стока. Предстои ми да се запозная по-детайлно с инструментите за това.”

 

P.S. Ако и вие сте посетеили Форума, ще се радваме да споделите впечатленията си на Facebook страницата ни: https://www.facebook.com/Etarget.Bulgaria/.


 


други статии
Как креативно да планирате вашия бюджет за онлайн медии 12.03.2020г.
 
Marketing Cafe 3
 
Празничното издание на #MarketingCafè пристига в София на 07-ми декември
Direct programmatic buying
 
Покупката на банери в най-добрите онлайн медии вече е още по-лесно
B2B партньорства чрез дигитален маркетинг Уъкршоп на 12.11.2019г.
 
или как Етаргет България, Българо-търговска промишлена палата и Национална Бинзес мрежа ви помагат да намерите партньори в България и чужбина
Etarget представя Social Display – нов формат за автоматични банери генерирани от социалните медии
 
Marketing Cafe 1
 
Покана за #MarketingCafè с тема Video Advertising
Marketing Cafe 2
 
Какво се случи на първото #MarketingCafè и защо да посетите второто
Forum Successful sales
 
Малките и средни фирми избират предимно онлайн реклама
Нова услуга и Маркетинг конференция с Етаргет България
 
Добрите новини при Етаргет България не спират да идват през месец май. Освен новата услуга, която ви представихме Native реклама
 
контакт

ЕТАРГЕТ 30-32’ Gen. E.I.Totleben blvd., fl. 2* 1606 София, България

business@etarget.bg

0877 694 366